Tuesday, January 25, 2011

aku vs batman

cete nie berlaku 2 hari lepas..
wktu 2 aku tengah kusyuk layan lagu Cinta Pantai Merdeka 
(haha jiwang kan aku..????)
sedang asyik layan lagu jiwang sowang2 2 tiba2 da kehadiran yang xdipinta...
what that..??????

BATMAN...
haha mesti kowang xcaya kan..?
tapi tolong percayalah 2 memang sang BATMAN..
t'lihat jer dia tanpa segan silu aku terus cabut lari kluar bilik...
aku bukan apa kang xpasal2 basah plak aku..
haha lawak aja bah..
dengan pantas aku ambk nset mhalku kol fatin roomateku..
"Fatin blik lar,BATMAN msok blik",kataku dlm nada tkot...=)
(eh tkot ker aku..?ntah..aku bukan takut tapi geli geleman kot tgok muka n warna kulitnya 2..)
tpi y malangnya blum sempat Fatin blik wlupun batman 2 dh lari menyorok...
hihi tawu tkot...LOL..
tapi spenakot2 BATMAN 2 tkot agi aku..
sampy tido pun xtutup lampu..
huhu..
tepat jam 4.30pg Fatin kejutkan aku dengan muka y takut + comei..
"Izah BATMAN...",dgn mimik muka yang ketakutan..
(eh sejak bila namaku izah nie..?aduh xpham..)
hoho dengan aksi berani aku pun bgun berlawan ngn BATMAN..
semua ilmu pertahanan diri yang pernah aku pelajari aku gunakan 
termasok lah SILAT GAYUNG yang aku pelajari baru sehari terus xnk dh 2...hihi..
berbalik perlawanan tadi
setelah hampir 5-10 minit aku bertarung tenaga berlawan dengan sang BATMAN,
akhirnya dya mengaku kalah dan berambus dari bilik 2...
hahahaha..
tawu kau tkut...
akhirnya aku pun tido dengan perasaan bangga menyelibungi jiwa...=)
nahtinjahnya keesokkan harinya aku pergi kelas dalam keadaan sakit kepala xterkira..

tapi xpe aku tetap berpuas hati kerna berjaya mengalahkan sang BATMAN durjana 2...
apa pun sejak ary 2 bila aku sebut jer sal BATMAN muka Fatin secara automatiknyaakan berkerut 14..
hahahaha...
jgn tkut ye adik action kamen disini.huhuhu..

p/s:sebenarnya BATMAN 2 adalah seekor kelawar..
fatin y pandai2 panggilnya BATMAN..
huhu...
apa pun fatin tolang jgn mrah pas baca post nie k..
PEACE NO WAR..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...