Tuesday, January 11, 2011

apakah dosaku

hah tawu semalam aku hadiri 1 majlis yang xpernah aku pergi sebelum nie...MALAM PUISI RIONG Apakah Dosaku yang bertempat di Komplek Sukan UMP... 


waktu mula-mula aku tahu pasal nie tawu apa yang aku fikirkan...ahhh mesti amat amat amat membosankan...tapi semua itu meleset....punya r best...rugi pada sesiapa yang tak hadir..pada mulanya Ana Raffali (ala pemenang ajl 2)nk datang tapi xjadi atas sebab2 tertentu..tapi tak apa aku xkecewa sebab Ramlee Sarip datang..huhu siapa tak kenal papa rock kita...suka2...


bukan satu lagu yang dia sampaikan tapi 4...haha berbaloi walaupun pergi tanpa rela hati...selain dia ada gak penyanyi lain...aku pun dah lupa nama dia apa...huhu penyanyi yang berasal dari kuantan...bangga orang kuantan..huhu...pastu yang lagi gempak da r penyanyi yang baru nak naik buat persembahan dengan memakai t-shirt dan kain batik saja serta menyanyi secara spontan...aku selut r,dia betul2 sempoi..


tak ketinggalan juara imam muda dari utara,Asyraf pun ada...hemsem jugak dia walaupun malu2..selain mereka ada jugak artis dari singapura dan penulis2 puisi datang..sayangnya A.Samad Said tak datang...kalau tak lagi best..hah cerita punya cerita lupa pulak cete sal pengacara dia...tawu siapa..?


tadaaaaaa....Ferti Yahya...aduh comey betul r dia nie...rasa cam nak picit2 je pipi dia 2 taw...apa2 pun memang gempak gila r majlis semalam...berhibur2 jugak tapi mesej yang ingin disampaikan 2 memang masok...da r inputnya...harap tahun depan ada lagi...hihi

lupa plak beritahu sebenarnya tujuan Kempen ini diadakan ialah untuk menjadikan semua IPT di seluruh Malaysia sebagai tunjang dalam membantu mengatasi isu pembuangan bayi yang merupakan isu nasional. Isu ini memerlukan sokongan dari pelbagai pihak dan kerjasama masyarakat untuk memastikan isu pembuangan bayi ini dapat diatasi. 

so kepada semua mahasiswa dan mahasiswi ayuh kita sama2 membenteras gejala ini...

HIDUP MAHASISWA!!!
KAMI PRIHATIN!!!
KAMI ANTI PEMBUANGAN BAYI!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...