Sunday, April 22, 2012

sesekali tenangkan fikiran

assalamualaikum..
hai readers..
thanks kerna masih sudi singgah ke blog Ini aku budak kedah official blog sekali lagi.

untuk pengetahuan semua semalam admin pergi bercuti setelah penat menelaah..eh jap menelaah ke?menghabiskan masa & duit lagi ada lar..hihi..mak ayah jgn marah ya anakmu yang comel ni..=)



nak tahu mana destinasi pilihan..?tentulah Cherating..percutiaan ini dirangcang sepenuhnya oleh my Baby Wien Meera & disertai aku,qila,moon,mie,azwa,mila,erin,rosmi,hana,topek,syuq,naz,akim,ejat munas,nizam,abah,azri,& gen-G..maaf lar xboleh letak pic dowg kerna gambar xlengkap..=)


tapi nak tgok permandangan kat sana x..?cantik..terutamanya time pagi seawal jam 7, air laut tue pun cantik sgt..











ha amacam cantik x..?bagi aku amat cantik coz aku pencinta pantai..letak je la aku kat pantai mana pun pasti aku akan suka..hihi..


apa2 pun..aku happy sgt kat sana..hampir terlupa semua kerja yg tertunda di bilik..agaga..so pada org2 diluar sana tunggu apa lagi jom reramai ke sana tenangkan fikiran..





p/s:pada awak maaf ye saya buat2 xkisah tyme awak nak hisap rokok..sebenarnya saya amat amat amat kisah..rasa cm nak sepak2 ja awak(ayat ganas plak) tapi saya dah penat nasihat..awak dgr tapi awak xikut..so saya biarkan saja awak buat keputusan sendiri..maaf lau rasa terabai..bukan niat dihati xnak pedulikan awak..saya selalu ambil tahu setiap perbuatan awak..harap awak xulanginya lagi=)peace no war

2 comments:

  1. maaf....
    tp sy btoi x2 perlukan tenaga utk drive jauh mlm tue bila dalam keadaan ngantok...
    mlm tue dh telan setin redbull n setin ali cafe...
    balik sy mcm drive sorg x2..
    bila semua yg lain tiido berkrohhhh =.="

    ReplyDelete
  2. haha..senget..saya awak plak..geliman..huhuhu..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...