Sunday, May 6, 2012

swimming=skin burned

hai hai hai selamat berhujung minggu semua..
cuti2 cm ni anda sumua kua jalan2 ker..?
bercuti or something yg interesting?
admin ada..
huhu
nak tawu semalam saya n beberapa rakan2 yg sengal menyengal iaitu wien miera,quya,erini & naz pergi swimming kt resort berhampiran pantai balok..
uwaaaaaaaa
bez siot
first tyme aku berenang di dalam kolam..
huahua..
mesti kowg rasa aku cewi kan
ada aku kisah
buuuuuuuuu
opss terkasar bahasa plak..
maaf ya..
hohohoh
apa pun aktiviti semalam memang terbaik walaupun my skin burned like nigga,and terpaksa nyorok lam bilik seminggu..
lebih2 lagi aku berjaya lawan perasaan takut aku bila terpaksa masuk kolam 9 kaki..
huahuahua..
bapak dalam
2 kali ganda aku..
and nak tawu something
aku berjaya sentuh dasar kolam 2..
terasa hebat seketika..
hey hey hey aku dengar apa kowg tengah kutuk aku k..
sebelum kutuk 2 fikir dulu..
korang mampu ke buat cam 2..?
xkan
so sila diam
and nikmati gambar2 di bawah ni k..
=P

5ft



for children only

resort apa ntah

ha ni lar kolam 9kaki 2..

si Naz senget

pantai balok


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...