Friday, October 19, 2012

digilis tayar lori..

sembilan belas hari sudah berlalu..masa2 indahku bulan ini juga berlalu pergi..jika hidup ini diibaratkan seperti roda mungkin boleh dikatakan aku berada dibawah sekarang..ya satu satu masalah datang meninpa..tudung kesayangan rosak dek kerna iron yg sgt panas,dan yg paling sedih time exam Signal semalam boleh pula otak blank sedangkan aku sudah membuat persiapan awal, bukan lagi seperti selalu hanya study last minit..dan hari ini ketika aku dan Mira cuba menyiapkan Project Microprocessor Stage 1 aku seperti tidak mengenali 1 bahan pun hinggakan Not Gate pun aku tak kenal walhal pernah sahaja bermain dengan benda 2 ketika kelas Digital semester lepas..terasa diri ini terlalu B_ _ _ _..perasaan ini seolah2 sama ketika belajar industrial PLC semester lepas..semua ini membuatkan aku semakin takut untuk menjejakkan kaki ke alam pra perkerjaan (latihan industri) semester depan,juga membuatkan aku berfikir,layakkan aku bergelar graduan elektik elektronik kelak.??ku bermenung seketika setelah penat menangisi semua ini,mungkin ini terjadi kerna Dia mahu sedarkan aku yg mungkin telah lalai seketika waktu..ya mungkin..maka wahai hati silalah kuat menghadapi semua.. 


"sesengguhnya Allah hanya menguji mengikut kemampuan diri hambaNya, Allah SWT tidak menyeksa hambaNya kerana nyata ujian itu untuk menjadikan hambaNya lebih kuat"



sekian..




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...