Tuesday, November 27, 2012

fall in luv again..

as salam..
xada apa yg nk dikongsikan..
cuma rasa hati..
jiwang2 sahaja..
harap pada yg xsuka..
BERHENTI disini sahaja..
tapi jika ingin ketahui jugak..
TERIMA KASIH kerna menjadi silent reader saya..
xoxo..
=
=
=
=
=
aku fikir..
pertama kali agaknya..
dikala ku tatap wajah seseorang jejaka..
jangtungku berdegup laju..
ya sgt laju..
hinggakan aku xkeruan jadinya..
xdisangkal..
aku memang pernah bercinta..
tapi..
perasaan ini sgt pelik sekali..
sgt xdimengerti..
sukar ditafsirkan..

adakah ini dinamakan cinta?
atau
hanya sementara..
sekadar mengisi kesunyian hati?
atau
ini hanya sekadar keterujaan..
dek kerna stage pertama perkenalan..?
atau
adakah kerna..
sifatnya yg mudah didekati..
dan layanan istimewanya padaku..
buat aku terbuai mimpi..
hmmm
aku pening..
pening & pening..


yg pasti..
jika ini benar cinta..
moga ku xbertepuk sebelah tangan..
jika ini bukan cinta..
moga kau dan aku boleh jadi kawan selamanya..

sekian..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...