Monday, December 17, 2012

kawan

Assalamualaikum..
kali nih aku  ingin dedikasikan sebuah 
entry khas buat sahabat baik ku di ump..
yg sentiasa ada di kala ku susah dan senang..
 ya khas untuk..
seorg shbt istimewa..

shbt..
dikala kau membaca entry nih mungkin  aku dh xdk..
dh bawa diri jauh dari kau..
haha xlar..
aku hanya pergi jika kau pergi dari aku..

shbt..
aku minta maaf..
maaf sgt2..
aku tawu kau sgt baik..
kau selalu menjadi pendengar yg baik..
kau selalu ada dikala aku perlukan kau..
kau sentiasa cuba memahami aku..
kau selalu buat aku tersenyum..
kau  sentiasa sabar melayan sikap aku yg kdg2 menjengkelkan..
eh bukan kdg2 tpi yg sgt menjengkelkan nih..
kau sentiasa menyimpan rahsia aku..
kau itu..
kau ini..
sifat kau xdpat aku ungkapkan dgn kata2..

tapi aku..
tapi aku sebaliknya..
aku tawu kau selalu terasa ngn sikap aku..
aku minx maaf..
aku tawu aku bukan seorang kawan mahupun sahabat yg baik buat kau..
aku selalu kecewakan kau..
aku tawu aku xlayak sekalipun berkawan dengan kau..
eh bukan xlayak tapi aku pasti aku xlayak pun kawan ngn kau..
kau tawu kan aku mcm mana..

jika kau rasa aku xboleh dibuat  kawan..
pergi lah jauh2 dari aku..
xpe..
aku xkisah..
aku dah biasa ditinggalkan..
kau boleh cari kawan lain..
yg lebih dan boleh dipercayai..
dan yg pasti itu bukan aku..

k lah penat nangis..
sekian..
bye..

teringin punya ciri2 diatas..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...