Saturday, January 12, 2013

khas tuk awak mr perfectionist

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

hai hai hai semua 
apa khabar
baik2kah anda
so bagaimankah hari2 anda kebelakangan ini?
gembira?
sedih2 ka?

admin?
hehe
syukur
baik2 sahaja
gembira2 sahaja
walaupun kdg2 nangis
tapi xkisah pun
biasa lah tu kan

xde owg yg sanggup telan gula berkilo2,
garam bertan2 atau keju bertimbun2
tetapi apabila dicampur dan diadun gula garam dan keju 2.

kek yg lazat akan dinikmati..
wink3~~


tujuan admin tulis entry kali nih
sebenarnya nk ucapkan SELAMAT ULANGBULAN to my Mr Perfectionist..
tuk bulan pertama..
wink2
syg awak sgt2 Mr Perfectionist..
walaupun awk rasa syg sya masih lum infinite..
tapi sy janji saya akan syg cinta kamu tahap infinite..
<3<3<3

awak
saya nk awak tawu
saya pilih awak 
bukan kerna apa2..
bukan kerna ingin lupakan dya
bukan kerna nk gunakan awak
bukan kerna harta
bukan kerna rupa.

tapi
saya pilih awak kerna
saya dh jatuh hati pada awak
saya sukakan awak
walaupun awak terlebih dulu suka sy dlm diam
so sweet
muah..
hehe

dan saya nk awak tawu..
saya pilih awak kerna awak lah satu2nya insan 
yg berjaya tegur saya yg degil lagi xdengar ckap nih..
dengan awak hati sya lembut..
saya blh terima dgn terbukanya teguran awak 2..
dan saya yakin dengan sikap awak nih..
awak leh bimbing saya
ke jalanNya..
Amin..

juga terima kasih kerna sudi menerima sy seadanya..
walaupun sya tawu saya xmemiliki sgt ciri2 yg awk inginkan
maaf..
insya allah saya akan jadi mcm awk nk..
okeh?

juga terima kasih kerna syg sya sgt2..
dan terima kasih tuk segalanya..
harap kita kekal hingga ke anak cucu dan ke alam lain..
cinta sampai syurga..

luv u so much meayol
yg sweet manja lagi comel..
muahhh..
xoxo..

p/s:
pada reader2 yg agak menyampah ngan entry kali nih..
admin bukan ingin menunjuk atau apa2
just share luahan hati
sesuailah dgn tujuan sebenar blog nih ditubuhkan
ceriterahidupku..
kalau ada yg TER tidak sukakan entry nih
maafkan admin okeh..
0-0 okeh..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...