Tuesday, January 1, 2013

KU DITINGGALKAN

Assalamualaikum dan selamat tahun semua..(nada happy)

tanpa sedar 2012 telah berlalu pergi, dan 2013 sudah muncul..
ya cepat sgt..
rasa cm baru semalam ja sambut thun baru 2012..
sambut lah sgt..(tangan di bahu)
tup tup arynih dah kena sambut tahun baru 2013..
sungguh xsangka..

so apa kowg dh buat semlm?
da tak g sambut ngn sp2 kat mana2
ke kt bilik ja?
xpe xkisah pun dimana dan dgn siapa..
bukan 1 kewajipan pun..
kan kan..?

aku?
hehe..
ada lar..
biarlah rahsia..
muahahaha..

yg penting
sudahkah anda menetapkan azam baru anda?
yeah aku sudah..
byk sgt

antaranya ialah:
1. sudah semestinya lah menjadi yg lebih baik dari tahun2 lepas..
2. belajar memasak
3. naikkan pointer aku
4. tingkatkan keimanan & berubah ke arah kebaikan (eh cm sama ngn azam no 1 plak )
5. miliki Samsung Galaxy S IV atau HTC ONE X+ atau apa2 ja lah jenis nset baru
                   

pilihan sya

 
6. serius dalam perhubungan
7. dapatkan tempat li yg berelaun
8. bercuti di langkawi dgn sesiapa yg sudi=))))
9. menjadi gegurl sejati(muahahahah)
10. banggakan mak ayah aku lagi & lagi 
11. kurangkan minx duit dari mak & ayah
12. menjadi sahabat yg lebih baik terutamanya pada mai & sue
13. bersifat terbuka dan belajar menghargai semua
14. kumpul duit dan berjimat cermat tuk masa depan
15. dan lastly tunjuk menantu kt mak =p=p=p

moga2 pada thun nih tercapai hendaknya azam nih.
kalau xsemua separuh pun jadi lah.. 
amin.

sekian dari saya..
muah syg semua laju2..
xoxo..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...