Monday, November 11, 2013

tanggal sebelas sebelas duabelas
hampir genap lah
sebelas bulan untuk itu

walau tersenyum
namun hati tidak seiring
jiwa memberontak
fikiran negatif sentiasa menerpa

mampukah pekara itu diteruskan
setelah peristiwa itu berlaku
ya peristiwa minggu lepas

bukan salah kau
bukan juga salah dia
ya salah aku
hinggakan aku terasa
ingin berputus asa

otak ini penat
penat mencari jalan keluar
mata ini juga penat
penat memerah air

hinggakan dikala entry ini ditulis
hujan masih laju mengalir
maafkan aku..

2 comments:

  1. maafkan aku kerna tiada hadiah yg aku berikan tahun ini...
    bukan aku x mahu bg... tp aku rasa bersalah...

    aku lihat diri ku sendiri seolah-olah sebuah pulau yg tiada pghuni...
    aku melihat kau bahagia...sudah cukup buat aku gembira...
    mungkin dah terlambat tetapi tetap ingin aku ucapkan selamat menyambut ulang tahun kelahiran kau yg ke 22 tahun...

    sekali berkawan...aku xkan tinggalkan kawan aku buat selamanya...
    mungkin aku jauhkan diri...tetapi aku masih memerhati...
    haram bagi aku dekati hati pinangan orang lain...

    semoga berbahagia selamanya :)
    -pari2

    ReplyDelete
  2. maafkan aku kerna tiada hadiah yg aku berikan tahun ini...
    bukan aku x mahu bg... tp aku rasa bersalah...

    aku lihat diri ku sendiri seolah-olah sebuah pulau yg tiada pghuni...
    aku melihat kau bahagia...sudah cukup buat aku gembira...
    mungkin dah terlambat tetapi tetap ingin aku ucapkan selamat menyambut ulang tahun kelahiran kau yg ke 22 tahun...

    sekali berkawan...aku xkan tinggalkan kawan aku buat selamanya...
    mungkin aku jauhkan diri...tetapi aku masih memerhati...
    haram bagi aku dekati hati pinangan orang lain...

    semoga berbahagia selamanya :)
    -pari2

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...